miercuri, 14 aprilie 2010

femei la volan VS barbati la volan

Mergand eu astazi spre munca, linistita, doar eu si gandurile mele, vad in departare pe cineva care se chinuie sa isi scoata masina dintr-o parcare laterala. Primul gand: e femeie! Ma apropii si constat spre uimirea mea ca este barbat. Atunci ma gandesc: Doamne, ce am facut?! Am discriminat femeile! Cum am putut sa gandesc asa? Ma intreb de ce am crezut ca este femeie? Probabil, adica mai mult ca sigur, din cauza a ceea ce se spune: ca o femeie nu se descurca la volan, cel putin nu asa bine ca un barbat. Barbatul este tupeist, smecher, si ce Dumnezeu, este BARBAT! E suficient ca sa fie cel mai bun, nu? Ei bine, pentru mine nu! Ma enerveaza oamenii care pun etichete altor persoane doar pentru ca nu-i suporta. Cu siguranta si zvonul acesta cu barbatii la volan a iesit din gurita vreunui barbat frustrat care nu era in stare sa satisfaca o femeie din niciun punct de vedere. Si uite asa barbatii sunt mai buni la ceva ca noi, femeile. Doar se stie vorba "Dumnezeu a creat barbatul cu volanul in mana. Cand loveste cu picioarele in burta mamei, baietelul cauta de fapt ambreiajul si frana." Totusi, hai sa nu fiu "misogina" (in varianta feminina) si sa recunosc ca exista si femei mai putin pricepute in d'ale condusului, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim etichetate ca nepricepute (asta am spus-o cu blandete, ca sa nu folosesc cuvintele rostite de marii masculi din trafic).
Deci, fratilor, nu mai generalizati cand spuneti ce va vine la gura legat de o femeie la volan! Normal ca voi manevrati schimbatorul ala de viteze mai bine ca noi, ca doar aveti experienta!
Gata, m-am enervat! Desi momentan stau cu carnetul in buzunar de imediat 5 ani, intr-o buna zi o sa ies cu masina pe soselele patriei, si mai vedem noi atunci. Dar pana in ziua aceea, traiti voi cu impresia ca sunteti mai buni! Macar la asta! Pin It

3 comentarii:

  1. Ma gandesc cu frica cand vei intra tu in trafic, daca nu ai mai condus de atata timp;),dar oricum, trebuie sa iti precizez ca nu toti barbatii sunt cum este unul singur! Stii ca exista si barbati care conduc bine. Sau pe mine nu m-ai vazut in drum spre Predeal? E... lasa ca este bine si asa. Pacat de barbatii care te-au dezamagit in mai multe situatii... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba imi aduc aminte cum ai mers spre Predeal, si nu numai, si tocmai de aceea esti si tu unul din acei masculi ce se cred stapanii lumii cand sunt la volan. No ofense, o spun din suflet. Argument: Aduti aminte cum dispare blandul si dulcele Bubu cand esti la volan! Sau ai uitat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, atunci eram foarte nervos de asta am mers asa; ca sa iti demonstrez ca se poate. Si nu sunt mereu nervos la volan, doar ca trebuie sa fiu singur.

    RăspundețiȘtergere