vineri, 17 iunie 2011

Sweet taste of... weekend!

A sosit si ziua cea mare si mult asteptata. Azi noapte nu prea am reusit sa dorm gandindu-ma daca astazi este sau nu. Si da, am ajuns la aceasta ora si am constatat cu fericire ca astazi este. Conteaza prea putin ca a fost cald la birou, ca am avut mult de munca si ca mi-a fost toata ziua pofta de o inghetata, atata timp cat astazi este! Ma bucur mult, simt ca-mi sare inima din piept de emotie, ca unui copilas mic careia ii arati prajitura dar nu i-o dai, ci de joci putin cu 'sentimentele' lui. Asa si eu... Dar acum, la ora 17:23 o spun in gura mare: WEKEEEEEND!!!!
la laaa lalala lala la la laaa lalala lala la la la la laaaaa laaaa lalala la la laaa... (piciorusele mele se zbenguie sub birou cand la stanga cand la dreapta, cica danseaza de bucurie)

Pin It

3 comentarii:

  1. si ce s-a intamplat in weekend? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic deosebit :(
    Weekendul acesta a fost unul d'ala in care nu am facut altceva decat sa lenevesc... Aaa da, am fost duminica la iarba verde, dar nimic memorabil. Sper ca tu ti-ai omorat timpul cu ceva interesant...

    RăspundețiȘtergere
  3. nimic memorabil nici la mine, sambata la iepure, seara la un horror, iar duminica leneveala totala.

    RăspundețiȘtergere