joi, 13 octombrie 2011

Muzica ce mi-a marcat copilaria..

Salutari celor nascuti spre sfarsitul anilor '80!!!
Cu siguranta va aduceti aminte de urmatoarele melodii, ce ne bine-dispuneau zilele si pe care le auzem prin toate discotecile din acele vremuri. Cantam fiecare vers cu asa mare o pasiune, desi habar nu aveam despre ce se canta si nici nu intelegeam mare lucru.. lalaiam si eu cateva silabe aiurea. Dar eram fericita si cantam fiecare cantec de fiecare data cand il auzeam. Mereu shparleam de pe la fratemiu casete cu muzica. De fapt nu le luam, ci le ascultam pe ascuns la el la casetofon. Eram incantata la maxim de tehnologia de atunci. Mi se parea atat de tare sa apesi un buton si sa cante. Nu intelegeam cum pe acea banda mica si ingusta a casetei erau inregistrate voci, cum de cantau... prin ce minune puteam sa dau vocea cantaretului mai tare sau mai incet..? Bine, astea nu prea le inteleg eu nici acum, dar ramane intre noi ;) Oricum majoritatea melodiilor cu adevarat superbe au fost prin '95- '98, asa ca ce vreti de la mine? Aveam cativa anisori, normal ca nu intelegeam multe chestii :D

Jessica Jay - Casablanca



Mr. President - Coco Jambo




Nana - Lonely




La Bouche - Be my lover




Peter Andre - Mysterious Girl




Loona - Bailando




Dj Bobo - Everybody




Los Del Rio - Macarena




Fun Factory - Celebration




Fun Factory - Bamboleo




Captain Jack - Captain Jack



Cu siguranta mai sunt si alte melodii ce din pacate nu mi-au venit in minte ca sa le insir pe aici. De indata ce mai gasesc vreuna revin. Pana una alta, ma bucur ca am reascultat aceste melodii. Parca acum le "privesc" altfel... Acum inteleg versurile, desi parca erau mai misto cand le ascultam cand eram mica, eu, acolo'n inocenta mea, dar chiar si asa isi merita 10-le cu felicitarii absolut toate.
Casablanca este favorita mea si din cate stiu exista si un mare port prin Maroc denumit asa. I-a aruncati o privire pe ce scrie mai jos:
Casablanca, cel mai mare oraş şi port al Marocului, este totodată printre cele mai mari centre comerciale ale Africii. Aproape totalitatea comerţului exterior al Marocului se efectuează prin acest oraş, ce are unul dintre cele mai mari porturi din lume. Cerealele, pielea, lâna şi fosfaţii sunt principalele articole de comerţ. Printre ramurile industriale importante din acest oraş se numără: pescuitul şi prelucrarea peştelui, materialale de construcţii, producerea sticlei, prelucrarea tutunului, ş.a. De asemenea aici îşi au locul cele mai mari universităţi şi monumente naţionale, printre care Universitatea Hassan II şi Marea Moschee Hassan II. Din Evul Mediu, Casablanca a fost un prosper oraş cunoscut sub numele de Anfa. În 1907 Casablanca a fost ocupată de către Franţa. Sub administraţie franceză s-a dezvoltat rapid, iar partea modernă a oraşului s-a construit în jurul unei suburbii pe nume Moorish. În timpul celui de al II-lea război mondial, Casablanca a fost unul dintre cele trei mari puncte de debarcare în timpul invaziei Aliaţilor din nordul Africii. Oraşul a fost locul unde în ianuarie 1943, Preşedintele Statelor Unite, Roosevelt şi prim-ministrul al Regatului Unit, Winston Churchill, s-au întâlnit şi au hotărât ca ţările lor să lupte pâna la capitularea necondiţionată a puterilor Axei. Casablanca se bucură de o climă blândă, cu plajele la Oceanul Atlantic, magazinele luxoase, având unul dintre cele mai mari bazare din lume. (Sursa aici












Nu-i asa ca acum va doriti sa ajunceti pe acolo? Eu sunt sigura ca da!  Pin It

Un comentariu:

  1. melodiile alea imi aduc aminte de vacantele petrecute la tara cu verisoarele mele ce ma luau la discoteca si eram mascota gastii... era bine si ma simteam importanta si protejata ca aveam baieti faini in gasca... ce vremuri.... miss those times and feelings

    RăspundețiȘtergere