duminică, 8 aprilie 2012

The 22 days plan!

Astazi am avut parte de picatura care a umplut paharul. Ma chinui sa dau jos putin peste 4 kile cred ca de vreo juma de an. Bine, ma chinui e mult spus, pentru ca nu am facut nimic in privinta asta. Am avut cateva tentative care spre rusinea mea au esuat lamentabil inca de a doua zi. Astazi am dat pe facebook peste gagica unui ex... Fata de cum o stiam eu pe respectiva, acum este slaba, slaba raaau, nici sa nu o recunosc. Bineinteles, sunt constienta ca pozele pot fi modificate, dar nu vreau sa ma gandesc la asta acum.
M-au ambitionat incredibil de tare pozele alea. Stiam ca tipa s-a pus pe slabit, dar parca a exagerat. Cum adica, altii pot si eu? Wtf, it's not fair!! Asa ca incepand de maine voi pune in aplicare planul meu de 22 de zile, mai exact pana la sfarsitul lui aprilie trebuie sa ajung la 50 de kilograme in cap si coada. Daca nu reusesc, nu o sa am parte de bronz anul asta. Da, stiu, cam dureros, pentru ca de obicei vara nu trece fara sa lase urme pe pielea mea, dar in acest an este posibil sa o faca daca nu-mi duc planul la capat si cu rezultatul dorit. Evident eu nu vreau asta, mai ales ca o sa ajung si pe la mare si plus de asta va trebui sa fiu bronzata pentru marea nunta din septembrie.. Asadar, tineti-va bine :D
O sa vin cu update-uri la fiecare sfarsit de saptamana, pentru a va tine la curent cu noutatile. Stiu, nu intereseaza pe nimeni tampeniile astea, dar ma simt eu putin mai bine daca le insir pe aici.
Asadar, maine dimineata va voi spune cate kilograme am (dimineata se cantareste lumea, ce vreti?). Duminica viitoare voi reveni cu un update sa vedem ce am facut peste saptamana. O sa-mi iau si masurile, dar nu le insir pe aici, ca mi-e rusine :D  Stiu ca 54 de kilograme la 1.66 cm este chiar foarte bine, dar din pacate cineva a facut misto de mine, iar aceste kilograme nu sunt deloc imprastiate cum trebuie. In fine, daca masurile mele se modifica substantial, le voi insira pe aici, daca nu, nu! Si daca planul meu da roade, va voi spune cum am procedat. Cu singuranta sunt destule fete ca mine care "se lupta" cu ultimile kilograme care sunt si cel mai greu de dat jos. Asa ca, tineti-mi pumnii!!

Anna Nalick - Breathe (2 AM)


Later edit: Deci de maine, ok? In seara asta vine Kimbo pe la mine cu KFC. Deci da.. sper sa ma tin de plan, ca in ritmul asta mai pun 4 kile :))

Update 09.04.2012 dimineata: 54.5 kg
Update 17.04.2012 dimineata: 53.5 kg
Update 23.04.2012 dimineata: 53.7 kg   :)) Nici o sansa sa ajung la 50 kile pana la sfarsitul lunii... Oricum e bine ca se vede treaba la centimentri :P
Update 30.04.2012 dimineata: 53.5 kg. Macar ma mentin :D
Imi voi incalca promisiunea si ma voi bronza vara asta, chiar daca nu am reusit ce mi-am propus.. Pin It

2 comentarii:

  1. cum a trecut prima saptamana de cand ti-ai pus in aplicare acest program? :) eu am o mare problema, astazi parca m-a lovit cand mi s-a spus ... "da, ai dat jos burta, si se vede si pe laterale, la aripioare, ca au inceput sa apara vergeturile? wtf?? ma dau cu gel de bebelush, ca la capitolul dat cu crema pic cu brio, dar asa gelul e in baie si e mai simplu sa ma dau cu el, insa cred ca trebuie sa incerc si altceva :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu Yoyo, ce sa-ti zic.. Ieri eram super entuziasmata, iar azi super dezamagita. Dupa eforturi destul de mari de facut exercitii seara (o ora) si dimineata (15 minute), mers pe jos la si de la munca (aproape 10 km dus-intors in pasi super rapizi ca asa se ard caloriile ;) ) ieri dimineata cand m-am suit pe cantar aveam 53.5 kg (cu o zi inainate aveam 53.7 km), iar in dimineata asta 54.2 kg... Mi s-a suit tot sangele la creier si am inceput sa bomban... Desi mi-am propus sa nu ma suit pe cantar decat lunea, ca sa evit tocmai astfel de situatii nu m-am putut abtine... Oricum, este prea repede (4 zile juma!!) ca sa ma pronunt daca da randament planul meu or ba.
      Ideea este urmatoare:
      Seara fac exercitiile astea:

      http://www.youtube.com/watch?v=QtYgmDEddug&feature=results_main&playnext=1&list=PL25189C5DB98E1A6B

      http://www.youtube.com/watch?v=joTuw6vGWwY&feature=related

      http://www.youtube.com/watch?v=od0j4aNDGKM

      iar dimineata astea:

      http://www.youtube.com/watch?v=suNj0eeFftw

      Totusi de 2 zile in drumul spre casa (Centrul Civic -> Schei) ma opresc pe sportiv si alerg. Ieri am dat doar 5 ture, azi la fel. Nu-mi pot misca picioarele mai mult de atat. Cand trec cu masina pe la Olimpia prin fata, arena de la sportiv pare asa mica, dar cand alergi pe ea nu se mai termina. Sunt de parere ca alergatul arde caloriile mult mai rapid ca exercitiile, mai ales ca la exercitii nu transpir ca un sudor si nici nu ma inrosesc de zice lumea pe strada ca mi-e rau cum fac cand alerg.. Evident, toatea acestea sezonate cu fructe (gref zilnic, cu ideea de: inaite de masa cu vreo juma de ora - daca reusesti), mancare mai putina, paine neagra/secara ce gasesc sa cumpar (numai alba nu!!) si ciu-ciu mancare dupa ora 18:00.. Nu este deloc greu, iar eu am noroc ca am un metabolism care ma ajuta.. Acum doi am slabit de la 65 de kile la 55 intr-o luna juma de sala. Si de atunci stau la 55 ca taranu', in loc sa fi facut ceva.. Ideea este ca la un anumit punct trebuie schimbat ceva, atat la dieta cat si la exercitii pentru ca organismul se invata sa zicem cu 700 - 800 calorii/zi cate ii dai si incepe din aceste putine calorii sa-si faca rezerve si sa se depuna. Da, ar trbeui sa scazi caloriile dar asa ajungi sa nu mai manaci deloc. Asa si cu miscarea.. Nu este ok sa-ti inveti organismul cu acelasi gen de exercitii pentru ca la un moment dat nu mai misca nimic. Asta ti-o zic din propia-mi experienta. La mine problema este fundul si soldurile, astea-mi dau batai de cap. Burtica nu prea am si surprinzator "manerele dragostei" :D au mai scazut. Pe langa kilele multe de azi dimineata, m-am si masuat si am scazut 1 cm la fund si cate un cm la bulane. E cam devreme, prefer sa nu cobesc (sigur e o chestie psihica,m ca-i mult prea devreme!!) Au trecut doar 5 zile, inca nu m-am bucurat de acel BUM de scadere in greudate. Un om care nu face miscare si dintr-o data se apuca sa faca toate astea ar trebui sa se vada rapid efectele, dar mai am doua saptamani, in care poate nu reusesc sa dau jos in kg, dar poate reusesc in cm ceea ce m-ar face si mai bucuroasa..

      Ștergere