joi, 31 mai 2012

Fashion Wishlist - Available Only During The Summer 2012
















Mo Jo Jo spunea candva "It was me, It was me, It was me..." Ceva de genul spun si eu acum: vine vara, vine vara, vine vara... Bine, comparatia este exagerata, in primul rand pentru ca vara intarzie sa vina si in al doilea rand pentru ca replica lui Mo Jo Jo nu are nici o treaba cu articolul asta, dar mi-am amintit faza cu maimutica mai sus mentionata si ma gandeam sa o folosesc cumva, ca-i tare simpatica. Avand in vedere ca luna mai a fost una dintre cele mai ploioase luni din ultimii nu stiu cati zeci de ani si tinand cont de faptul ca si iunie se anunta la fel, incep wishlist-ul meu cu:

1. Nu  ma vad purtand asa ceva nici daca ar fi ultima pereche de incaltari purtabile din dulapul meu, dar nu ar strica sa am asa ceva pentru zile negre


2.Continuam povestea cu platformele de vara, care nu trebuie sa lipseasca nimanui. Mie imi lipsesc, cel putin varianta din aceasta poza... Sunt superbe












3.Poate ca exagerez la capitolul sandale de vara, avand in vedere ca v-am aratat un model, dar nu-i asa ca si acestea sunt super extra faine??














4. Daca tot suntem la capitolul papucei,va intreb: cum sa nu adori pantofii nude care tescapa din absolut orice belea? Urmaresc de ceva vreme o pereche care sa-mi atinga sufletul de cum ii vad, dar din pacate prin Brasov cam greu sa gasesti asa ceva..

5. Culoarea mea preferata... Verde, albastru sau ce-o fii, este superba. Chiar imi lipsesc acest gen de cizmulite din garderopa.
















6. Exista cursuri care te invata sa faci asa ceva ? Daca da, unde se fac inscrieriile? Nu pare imposibil si nici greu, dar Doamne, nu-mi iese deloc...

















7. ...asa ceva cu atat mai putin stiu sa fac, dar sunt dispusa sa invat daca se ofera careva sa-mi deseneze intreg procedeul.

8. Am ceva timp de cand alerg dupa un rimel albastru, verde sau mai exact turquoise. Greu sa gasesti nuanta ideala si pensula perfecta..















Avand in vedere ca postarea asta am inceput-o acum cateva zile si totusi nu sunt in stare sa o termin asa cum mi-am propus, o sa trisez putin. Nu o sa pun poze pentru absolut tot ceea ce sufletelul meu isi doreste, dar o sa va povestesc pe scurt, completand cu niste poze care aduc putin cu ceea ce vreau eu. Asadar: bluze, rochite si fustite lejere de vara cu "trena" ca doar sunt la moda vara asta; genti mici si colorate si multe.. pe un umar toate; balerini inflorati...

























Multe accesorii..




















Si din nou pantofi














Cautand pe net poze si diverse necesare pentru acest articol, am gasit ceva ce voi pastra cu sfinteneie pana in ziua nuntii mele. Floarea din par o voi inlocui cu floarea soarelui, iar in rest este perfect.. Pana si acea breteluta de rochie aduce cu ce vrea sufletul meu pentru marea zi :X





















Inchei cu ceva superb... Oficial, aceasta a devenit melodia pe care voi deschide dansul la nunta mea... Sorry Creedence Clearwater (Have You Ever Seen The Rain)

Francois Feldman - Les Valses de Vienne
Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu