sâmbătă, 11 august 2012

Ooh boy, I'm such a Drama Queen

Ca niciodata, desi fac parte din echipa AVON de prin 2005, m-am inscris la un concurs organizat de ei.
Titlul care mi-a atras atentia spunea asa: CONCURS Castiga un set pentru drama queen din tine!

Regulile sunt simple si spun ceva de genul:
1. Realizeaza un machiaj dramatic.
2. Fa cateva poze care sa iti puna in valoare cat mai bine "creatia".
3. Trimite-ne pozele tale alaturi de o scurta descriere a machiajului realizat (produse folosite, pasi urmati, povestea din spatele lui etc.).
Pozele se ataseaza/ insereaza in aceasta discutie. Perioada de desfasurare este 09.08.2012 - 15.08.2012.
In ceea ce priveste premiile, pe avonconnects.ro scria asa "Punem in joc 10 seturi formate din trei produse nou-noute: Mascara SuperDrama, Apa de toaleta Slip Into... Daring si Crema de corp Planet Spa cu unt de shea si trufe de ciocolata."

Ei bine, doua seri mi le-am petrecut facand din mine o drama queen cum nici macar eu nu am mai vazut. De fapt, pe cea din prima seara am mai vazut-o, mai dubios cu a doua, caci a fost pentru prima oara in viata mea cand mi-am facut un asa make up. Sincer, mi-a iesit chiar ok. Tulai Doamne ca ma laud acum :D
Pozele cu care m-am inscris sunt cele de mai jos. Tineti-mi pumnii. Pe 17 august se afiseaza castigatorii!
Poze oficiale:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Noroc cu Aletzsa, care ma tot tot trimitea sa mai bag putintel negru pe la ochii, ca sa fiu mai dramatica Asta pana mi-am bagat piciorele si cum fardul meu Smokey Eyes de la AVON nu reusea sa ma faca o drama queen asa cum trebuia, am folosit creionul de ochi Jillian Dempsey Professional Black pe post de fard de ochii. Eu zica ca a iesit ceva.
Mai am si alte poze, ca am facut vreo suta in total. Cele de sus, sunt cele oficiale. Puteam insera doar 5, si pe acelea le-am ales. Sper ca am facut o alegere buna..
Poze neoficiale:









PS: Nasul meu nu-i chiar asa de mare ca in aceste poze. De vina e pozitia, dar trebuie sa scot in evidenta machiajul ochilor.. restul e poveste. (ce sa zic si eu acum..:D)
PSS: Ce botic de pitzi am in cateva.. ha ha. Ma prinde bine :))
PSSS: Ce dor imi era de o "sedinta foto" marca eu.. Cred ca de mai bine de un an nu am mai facut asta, eu cea nebuna dupa poze..

Green Day - Boulevard of broken dreams
    
Pin It

10 comentarii:

  1. mai sa nu te recunosc :D chiar ai o colectie bogata de make-up :) credeam ca exista un fond de ten, un creion, un rimel si un balsam de buze :)iti sta foarte bine machiata, buzele nu le ai de pitzi :) cat de bronzata esti :) is invidioasa :) ar trebui sa incepi sa te machiezi mai des, te prinde :)bafta la concurs (eu nu sunt intr-o stare buna de make-up si nici sa stau sa fac poze), dar ai sanse mari sa castigi, restul fetelor mi s-au parut cam slabutze ..... mai sunt 2 sau 3 make-upuri care imi plac ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci frumos Yoyo..
      Am inceput sa ma machiez asa.. Am fost in Real sa-i iau mancare la catel si mi-am trantit un machiaj in 3 culori, cu perle si gloss de zici ca m-am prgatit pentru nunta.. Blugi, tenesi, un tricou si-o geaca. Tinuta perfecta pentru un asa machiaj :)) Iooi Doamne ca se uita lumea asa ciudat la mine.. Totusi cred ca o sa renunt sa ies asa in public. Make-up-ul asta e ok pentru un club, pentru o nunta, nu pentru la birou sau pentru shopping.
      Ma limitez la rimel si balsam de buze.. Este mai ok asa.

      Ștergere
    2. cred si eu ca se uita lumea la tie daca ai iesit machiata puternic in timpul zilei :)) eu ziceam sa pui un fard simplu, auriu, roz, creion, rimel si ruj :) chiar daca Anonimul are dreptate, iti sta foarte bine si naturala :)

      Ștergere
    3. Hmm.. Era vreo 7 seara ceasul, deci nu chiar in toiul zilei.
      Pentru mine e mult si fard roz sau auriu, creion si RUJ?! Nu sunt adepta rujului nici sa ma pici cu ceara. Balsam de buze sau gloss, si ala in nuante cat mai nude.
      In fine, fiecare cu pasarica lui..
      Ideea e ca atunci cand m-am machiat asa si am iesit la shopping de papa pentru catel, eram inca in nebunia aia cu machiajul si inca eram incantata de cat de dragut mi-a iesit make-up-ul cu gri si roz.. Acum mi-a trecut. Totusi, poate voi incerca ceva nuante din cele zise de tine. Daca nu acum, atunci cand? Cand voi avea 70 de ani si nu o sa-mi mai gasesc ochii de riduri?? :D

      Ștergere
    4. M-am gandit sa ma apuc sa fac o treaba din make-up..
      Cand ma plictisesc prea tare, o sa ma asez in fotoliul meu puf, in fata oglinzii, imi scot sacul de farduri si bag cateva make-up-uri si apoi le postez pe aici. Spun ce am folosit. Mai fac si cateva review-uri la ce am in stoc, ca si un colt de camera e plin cu asa ceva..
      Poate mai fac si eu rost de ceva trafic :D
      Hmm.. Pare o idee buna.
      Cred ca ma apuc din seara asta, nu de alta dar ideea de pearipidefluture.blogspot.com a cam picat ca lenea-i mare si oricum nu mai am poze asa faine prin calculator ca sa le postez acolo. Sau iau pozele alea si le mut aici, pe blogul asta... Iooi ce de idei am. Mai am sase episoade juma si termin si serialul Breaking Bad. Apoi voi avea timp de toate, numai ca o sa fiu putin deprimata ca am mai terminat un serial bun si pana ma interesez la ce sa ma mai uit o sa fiu cu moralul la pamant.
      Asta-i ciclul vietii, ma adaptez eu cumva..

      Ștergere
    5. "sacul de farduri"???? dar ma surprinzi :D nu credeam ca ai asa ceva in posesie. crede-ma ca iti va creste traficul daca te apuci de treaba asta. eu imi pierd cateva ore bune in weekend citind astfel de bloguri, am ajuns sa nu cumpar un produs daca nu citesc un review despre el. chiar ieri o ascultam pe una pe youtube despre cum este platita sa faca acest lucru.
      asa ca pune-te pe treaba :)

      Ștergere
    6. m-ai facut super curioasa in ceea ce priveste serialul Breaking Bad, asa ca nu imi ramane altceva de facut decat sa intru in posesia lui, sa fac o punga de popcorn si sa-ncep vizionarea lui.

      Ștergere
    7. Poate ca am exagerat putin cand am spus "sac", dar chiar am surprinzator de multe tampenii de genul. Cum sunt reprezentat AVON pot sa-mi cumpar multe chestii dinainte sa apara in catalog la super mega extra preturi. Chiar si din catalog imi cumpar produse pe care nu dau banii, ca am discount si-mi platesc de acolo toate. De foarte multe ori nu rezist sa nu-mi iau ceva, desi stiu foarte bine ca poate o sa-l folosesc o data, sau hai poate de doua ori.. E placerea aia nebuna de-a cumpara si de a avea cat mai multe, ca doar nu stii cand ai nevoie, nu? Hai ca trebuie sa fii familiarizata cu feelingul, ca doar esti femeie..

      In ceea ce priveste Breaking Bad, in clasamentul meu de seriale l-a depasit pe House, desi nu credeam ca se va face vreodata un film care sa faca treaba asta. Sunt cateva episoare boring, dar ideea filmului este geniala, si are unele faze super tari. Actiune, comedia, drama; iar nota 9.4 de pe IMDB spune muuuulte. Aaa da, sa nu uit sa mentionez al doilea motiv pentru care m-am indragostit de filmul asta: Aaron Paul, unul dintre actori. He's just perfect ♥

      Ștergere
  2. Ești mai dulce naturală ...b b

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mai mult de mine cand sunt naturala, fara un 'kil de chestii pe fata, dar pentru concurs nu puteam veni naturala..

      Ștergere