miercuri, 10 octombrie 2012

'Ma beibi' is flying to LA

De vreo 8 ore maimuta mea zboara. Mai are vreo 8 ca sa ajunga la destinatie. Santa Monica, Los Angeles. California. Cu cheile Mustangului visat in buzunar isi va incepe cele 6 zile de libertate de care se va bucura alaturi de un prieten. Sa nu intrebati de ce nu m-am dus cu el ca ma enervez..
El s-a dus acolo in delegatie, la un eveniment. Transportul si cazarea fiind asigurate de firma ce organizeaza evenimentul respectiv. Diurna-i de la noi de la firma iar Mustangul e pe banii lui (rezervat deja pentru inchiriere, evident). Cu un calcul simplu va dati seama ca daca ma duceam cu el ma costa alocatia pe 5 ani cred, ca trebuia sa-mi platesc eu toate cele..
Mi-am facut o mica lista cu lucrurile ce le-as vrea de pe acolo. De fapt vreau un singur cadou, dar i-am insirat mai multe, in ordinea preferintelor ca sa aiba de unde alege. Cand se intoarce nu accept scuze gen "nu am gasit singurul lucru ce mi l-ai cerut", asa ca mi-am permis sa-i ofer mai multe posibilitati. Asta in cazul in care vine inapoi cu mana in fund, desi un magnet de frigider se gandeste sa ia si daca lista mea e imposibil de bifat.
Pana una alta, la noapte in timp ce voi dormi pe spate voi varsa cateva lacrimi la gandul ca deocamdata sansele mele sa ajung pe taram american sunt mici, extrem de mici.. Dar voi zambi gandindu-ma ca patratelul meu a ajuns pe acolo. Oooh boy, si cat o sa-mi mai povesteasca cum a fost.. Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu