joi, 1 noiembrie 2012

Raceala.. bat-o vina!

Am ochii rosi si cat cepele. Nasu-i inundat de diverse chestii scarboase, gatu-i uscat ca zi si nopate respir pe gura, urechile imi ard si-s infundate, stranut de zici ca-mi sar organele interne p'afara si tusesc ca un magar care rage. Sunt racita. De vreo doua zile ma chinui sa supravietuiesc cu cani de Fervex, bai la picioare cu apa fierbinte si sare si cartofi cu spirt la gat (traiasca leacurile babesti)...
Mi-as lua liber cateva zile sa-mi revin, dar pisici ca mai am 7 zile juma de concediu si nu ma indur de el, ca doar o sa am nevoie pentru sarbatorile de iarna.. Iar dupa concediu medical nu umblu nici sa ma bati.
Pana-mi revin (slava Domnului ca imediat e weekend) o sa ma chinui sa rezist cate 8 ore la munca in fiecare zi. Noroc ca au trecut zilele cu agitatie..
Revenind la lucrusoare mai dragute, tin sa va aduc la cunostinta ca zapacitii mei din facultate, cei din grupul de pe facebook "Trupa de soc", vor ca fiecare membru al grupului sa-si faca poze pitziponcesti ca mai apoi sa le postam pe Trupa si intr-un final sa facem colaje. Suna bine, mai ales ca sunt fan poze. Pacat ca nu am haine roz, dar compensam lipsa acestora cu altceva. Imaginatie am, sper doar ca voi avea si starea necesara, avand in vedere ca momentan nu ma pot concentra la nimic decat la raceala asta stupida.
Evident ca acele poze vor ajunge si pe blog, cel putin cele cu mine. Asa, ca sa rada si altii, nu doar cei din Trupa. Pentru colajele cu toti voi cere permisiune, ca asa-i frumos.

Proconsul - Pentru Tine




Pin It

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu